"כשדלת אחת של אושר נסגרת, נפתחת אחרת; אך לרוב אנו מתבוננים בדלת הסגורה זמן כה רב, עד שאיננו רואים את זו שנפתחה עבורנו"  - הלן קלר
 
"בחיים לא תמיד הקלפים הטובים הם העיקר. לעיתים חשוב יותר לדעת לשחק היטב בקלפים גרועים." 
- ראלף וולדו אמרסון
כל מה שרצית לשאול 
  
כמה זמן נמשך תהליך האימון ?
כמה זה עולה לנו ?
מה משיגים באימון ?

 
 
 
 
  סדנאות והרצאות למנהלים
  חותם פיתוח אישי וארגוני מעניקה סדנאות  והרצאות למנהלים בתחומים רבים ומגוונים המסייעים למנהל לפתח מיומנויות לניהול איכותי.  הסדנאות יכולות להשתרע על פני חצי יום, יום שלם או סדרת מפגשים היוצרת קורס ניהולי שלם.
יש לנו נסיון רב בבניית סדנאות על פי צרכי הלקוחות. יחד עם זאת, ניתן להזמין גם "סדנאות מדף" מוכנות גנריות.
הסדנאות שלנו מעניינות, מעניקות כלים יישומיים  ויוצרות אוירה מגבשת בקרב הקבוצה הניהולית.
הן מיועדות למנהלים בדרגים שונים. החל מראשי צוותים, המשך במנהלי מדורים, מחלקות, אגפים או אף סמנכ"לים.
אנו עוסקים גם בפיתוח צוותים ניהוליים וצוותי עובדים, ובמפגשים אלה, חלק משמעותי מהמפגש עוסק בחומרים העולים בהקשר לעבודה הספציפית שהצוות עוסק בה.

 סדנאות למנהלים:
  • מתן שירות וניהול השירות
  • תקשורת בינאישית ככלי ניהולי –פיתוח מיומנויות הקשבה, העברת מסרים, אסרטיביות
  • הערכת עובדים וניהול שיחת משוב
  • גיוס, קריאת קורות חיים וראיון מיוני של עובדים לעבודה – למנהל
  • שלבים בקריירה, איזון בין קריירה לחיים. WLB
  • כתיבת קורות חיים, וראיון מיוני - לעובד
  • הנעת עובדים – תיאוריה ומיומנויות
  • הצגת נושא, פרזנטציות בפני קהל
  • התמודדות עם לחץ ושחיקה בעבודה
  • עבודת צוות וניהול צוות
  • פיתרון קונפליקטים
  • התמודדות עם פיטורים
  • הכנה לפרישה, מפרישה לצמיחה
  • סגנונות ניהול בהקשר לסוגי משימות ובשלות עובדים
  • תפיסת תפקיד ניהולי
  • מנהיגות הוליסטית על פי covey
  • תפיסת התפקיד והעצמה אישית
  • ניהול זמן וחשיבה תוצאתית
  • פיתוח צוותים אורגניים  (מנהל ועובדים)
  • קליטת עובד וכניסה לתפקיד
כל הסדנאות כוללות מתן רקע בסיסי תיאורטי אך בעיקר תירגול, התנסות והקניית מיומנויות  לשיפור הניהול.
 
דוגמא לההדרכות למנהלים:
הערכת ביצועים ומתן משוב לעובד:
  • מאפייני הערכה תקופתית ושוטפת
  • כיצד לגשת לטופס הערכת ביצועים
  • מילוי הטופס באופן אפקטיבי
  • התגברות על הטיות
  • איסוף מידע משותפי תפקיד שונים
  • משוב- הכנה ותכנון נכונים
  • מבנה שיחת המשוב
  • מיקוד בהעברת מסרי ביקורת, מסרים לשיפור
  • הגדרת משימות לעובד שיקדמו את העבודה.
  • התמודדות עם שיחות משוב קשות ומאתגרות
  • סיכום השיחה
 
תקשורת בין אישית אפקטיבית למנהל
  • השימוש בתקשורת ככלי ניהולי
  • הקשבה פעילה, תירגול והתנסות
  • העברת מסרים אסרטיביים
  • שימוש בשפת גוף אפקטיבית, קשר עין, קול, מחוות, כולל משוב אישי למשתתף
  • שימוש נכון בערוצי תקשורת שונים- פנים אל פנים, טלפון, מייל, מסרונים ועוד.
  • ניתוח מקרים ורכישת כלים חדשים.
 
ניהול ופתרון קונפליקטים
  • התמודדות נכונה עם קונפליקטים
  • שימוש במודל הארווארד לפתרון קונפליקטים
  • ניתוח ארועים מחיי העבודה
  • שימוש בקונפליקט לצמיחה ושינוי בתוך הארגון.
 
ניהול זמן ולחץ
  • הדור הרביעי של ניהול זמן= ניהול עצמי
  • שים את הדברים החשובים תחילה, לפי STEVEN COVEY
  • טיפים להתמודדות עם בזבזני זמן
  • טיפול במיילים, טלפונים, שיחות וניירות.
 
 
 
 
 
 
חותם פיתוח אישי וארגוני   |    נייד:  050-8266243   |   טל:  052-5585425   |    דוא"ל:   dolly@chotam-consult.co.il Design: Edna Riklin's Studio
 
 
הקמת אתרים  בניית אתרים Webfocus